Gå til innhold

Synes det er ekkelt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner den lille i magen rister å fælt noen ganger.. har hørt at de kan riste etter de har tisset, men føler det er så lenge i gangen babyen rister!!

Huff, virker som den har kramper inni der... blir redd for at det skal være noe galt!!!

Er 39+2 i dag...noen som har opplevd det samme??

Eller noen med oppmuntrende ord??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det skjer med meg også. 1-2 ganger i uken. Kjennes ut som om den lille har kramper eller noe. Men er nok helt normalt.

Skrevet

Har kjent det før sånn av og til jeg også, men da har det bare vært sånn 3 sek med risting!

Men idag har jeg opplevd det flere ganger og over 10 sek med kramper/risting... sikkelig ubehagelig!!! Blir redd for at det skal være noe galt med babyen min!!!!

Det blir nesten så jeg rister tilbake på magen fordi den ristinga/krampene gir meg en slik ekkel følelse!!! Vil at det skal ta slutt....

Blir bekymra for at noe skal være galt... men som du sier så har jeg hørt at det er vanlig med risting... men d varer jo så lenge!!

HI.

Skrevet

Kjenner det av & til jeg også...men har ikke tenkt noe spes over det :o) det er nok bare bebisen som styrer der inne...så du skal bare slappe av & ta det med ro,helt sikkert ikke noe farlig i det hele tatt :o)

Skrevet

har lest en eller plassen at det kan være babyen som har mistet tommelen sin som den sutter på, og leter febrilsk etter å få den i munnen igjen:) gjorde ristingen mer koselig for meg i hvertfall:)

men har lest her på BIM at det er i forbindelse med tissing - jeg velger å se for meg det første:)

Men uansett, det er nok helt normalt!våknet av en slik risting i morgen selv!

Skrevet

Dette var en lettelse å lese. Har lurt veldig på hva det er og bekymret meg for at noe er galt. Og så er det bare tissing! Koselig!

Skrevet

Hehhe, HI her.. d var inderlig godt å lese!! Koselig den historien om at han h*n har mistet tommelen sin:) Nåååh, vart jo litt søt den ristingen nå da:)

Huff, alt man skal bli bekymret for da:)

Skrevet

Jeg har å sånne ristinger...hatt det noen uker...snakket med jordmor om detfor jeg var kjempe bekymret og hun sa jeg kunne jo tenke over om det var noe spes jeg gjorde...og jeg drikker jo masse vann da...kaldt deilig vann...og DA rister h*n masse...hehe...kansje den blir kald på bena...hehe...og ellers så var tissing og grøssing vanlig oxo så...den trener seg godt på å lage tisse bleier inni der tror jeg;)

Akkurat sånne ting som dette er det som gjør at denne siden er flott...da vet man at man ikke er alene om å være litt sån små nevrotisk i blandt:O)hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...