Gå til innhold

Vi har besøk av min bestemor på 81...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hun snakker SÅ mye om sexlivet til henne og bestefar. Eller rettere sagt hvor mye hun avviste han... Hun ville ha to barn og ellers en fortrolig å snakke med. Sex var uinteressant...

Vi(mannen akkurat nå) sitter nå bare å jatter med, har jo hørt det 100 ganger før... Og det har IKKE blitt mer spennende mer åra. Blir gjentatt flere ganger om dagen nå mens hun er på besøk da husker hennes ikke er på topp...

Hva sier man til slik da??

(og der starta heldigvis lotton)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dama er 81...la hun snakke. Sikkert det eneste hun kommer spenning i sin alder.. angrer vel at hun ikke spredte bena mer da hun hadde sjansen ;p

Skrevet

Nå er jeg mildt sagt amatør når det gjelder eldreomsorg, men mener å ha fått med meg at snakk om tabuområder KAN være tegn på begynnende senilitet. For hun har kanskje ikke vært slik før?

Skrevet

Såklart det er godt for henne å få snakket ut, men hun har ikke vært slik før nå i de senere år. Blir litt småsjokkert første gangen hun nevner det, men når hun snakker om det flere ganger om dagen blir det i grunn nok. Ikke umulig at hun begynner å surre litt....:) Hun sier bare så masse rart som man bare ikke sier!! F.eks at hun liker vårt barn mye bedre enn min brors barn osvosv. Får vondt av det, min brors barn har jo ikke gjort henne noen verdens ting...

HI

Skrevet

Kan være et hint om at hun ønsker seg en dildo til 82-årsdagen... så løp å kjøp:-)

Skrevet

Hehe, kanskje det ville vært noe...

Vi driver og fleiper med henne om at vi skal kjøpe en mann til henne nemlig. Må vel evt kjøpe med glidekrem også...

HI

Skrevet

Kanskje du bør nevne det for foreldrene dine. Eller ta en telefon til legen hennes.

Skrevet

En sånn oppblåsbar latexsak ja:-) Mulig du fikk gamla til å prate om noe annet i setdet da,,,,tydelig noe som mangler:-)

Skrevet

prekæs da... gamla er ikke under seksuell lavalder, så hun må jo få prate om slikt uten at man trenger å kontakte lege:-)

Skrevet

Da støter vi på ett nytt problem. Min far døde for tre år siden og hun har bare en sønn igjen. Han er psykisk syk uten noe diagnose (sannsynligvis noe sosial angst ++). Det er han som er nærmest henne, samtidig som han klager veldig på henne (klager blandt annet på at hun bråker når hun vasker opp). Ergo er det vi som er nærmest og som må kontakte lege, da min onkel aldri vil kunne gjøre dette. Jeg synes ikke dette er det rette å gjøre nå. Det vi derimot har gjort er å kontakte diakon som hun nå snakker litt med...

HI

Skrevet

Altså; vi kontaktet ikke diakon pga sexpraten!:) Men siden hun trenger noen å prate med som står utenfor det hele. Jeg merker nemlig at jeg har begynt å lukke ørene.

HI

Skrevet

Jeg bare tenker litt... Om min gamle bestemor, som ikke en gang ville vise seg fram i badetøy, plutselig begynte å snakke i detalj om sexlivet sitt, hadde jeg trodd hun var syk, ja. Men greit da. Kjøp en dildo til henne:)

Skrevet

Godt dere er enige, da kjøper jeg en dildo...:)

HI

Skrevet

Plutselig snakk om intime ting på den måten, i tillegg til frekke utsagn kan være tegn på frontotemporal demens.. Sjelden å få det i så høy alder, men det kan jo hende det er lurt å ta det opp med legen hennes.

Skrevet

Hva vil frontotemporal demens si....?

HI

Skrevet

Min bestefar er dement og i begynnelsen av sykdommen snakket han også masse om sexlivet sitt. Om alle damene han erobret under krigen og hvor uimotståelig han var.

Ikke alltid like gøy for barn og barnebarn å høre på sånne ting.

Skrevet

Kan ikke helt forestille meg at hun begynner å bli dement heller... Hun repeterer mye og snakker om ting som er totalt uinteressant for oss, er frekk uten helt å skjønne det, veldig selvopptatt ol. Men er ikke dette ganske typisk for eldre mennesker....? Hun bor alene, får ikke noe hjelp av noe slag (selv om noen burde gått over glassene hennes...). Hun har mistet mannen sin, søsteren sin, bestevenninnen og sønnen sin på få og, så er jo ikke så rart at hun synes ting er vanskelig.

Vet ikke helt hva jeg skal tro, kan lite om eldring og alderdom.

HI

Skrevet

Vanskelig å vite og om dere ikke tror det så er hun sikkert ikke så veldig dement i hvert fall.

Skrevet

Når eldre blir demente så blir damene fryktelig sexfikserte, mens manfolka kan bli aggressive..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...