frøken blå Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Leste det her i et innlegg nettopp, og falt pladask.... =) Ser nesten for meg en liten søt Ulrik nå.... Hehe!!
Pysa Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Joda. Det var kennelnavnet på bisken min, han fikk et annet navn av meg.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Jeg liker også navnet Ulrik. Hadde en gutt i klassen på videregående som hette det,han var så søt. Han ble stort sett kalt Ulle da;-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 jeg liker også Ulrik. kjenner to små som heter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå