MÅNS m/lilleMarius Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 ALLTID vanskelig å finne synes jeg!! Hater det!!!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Uff, ja.... dårlig erfaring med det jeg også... Finner aldri noe som sitter perfekt!!!b Så dette lurer jeg også på..... =))
Dollywood Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 jeg har også et vanskelig forhold til olabukser, har altfor feminin kropp. normalt sett( når jeg ikke er gravid) har jeg ganske brede hofter og svært smal midje. olabukser er liksom laget for mer rette kropper. Lee er et merke som jeg har funnet noen jeg kan bruke i det. ellers var det fint den perioden det meste var i stretch for da satt alt som et skudd!:-) hvis jeg finner en ordentlig fin olabukse etter graviditeten , så skal jeg koste på meg et par av de da ja:-) har brukt mye kjoler/skjørt/tights osv de siste to åra, så har egentlig ikke sett etter olabukser
3xmamma Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Er et mareritt å kjøpe bukser!!! Men de jeg kjøper er av only og mudd. Veldi vanskli å finne ei som passer fint, så kan trygt si at når jeg finner ei, ja da blir den GODT brukt
dansejentes mamma Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 1. bud gå til ein god jeansbutikk 2. spør om hjelp. 3. kjøp buksa 1. nummet for liten( den minste du klarer å presse deg inn i) dei går ut. Sjølv liker eg hoftebukser, er kort og rett i livet, så hoftebuksene er garantert dei som sit finast. Ellers har lee ei bukse som heiter marion som er god om ein har litt mage som ein vil putte nedi buksa. Mamma likte den kjempegodt. Den er også fin om du er litt ekstra feminin i formen. Eg kjøper rare eller nolita bukser. Dei er dyre, men sit veldig fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå