Gjest Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 sover på saofen og ulrik sitter i bagen sin og titter på meg =)
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 så koselig da! høres fredelig og rolig ut hos deg.... Her er snuppa på nesten 3 år i seng, gutten på 4,5 og pappan sitter og bygger med smålego...
Sessa ruger igjen... Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Så koselig og rolig det hørtes ut hjemme hos deg. På tide at Ulrik sovner også så du får helt fri!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå