MÅNS m/lilleMarius Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Skulle egentlig ut og spise m 10jenter og en liten tur på byen MEN (typisk) Mannen min måtte jobbe og "ingen" kunne komme på sparket! NEDTUR!! Har kjøpt stoooooooooooor godtepose!! Dere da??? PLANER???
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 DIB, Borettslaget og Spellemannsprisen med potetgull og brus er planene her i huset:-) Og bare nyyyyte at ungene er i seng.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Spise potetgull og se på farmen =) Så se film sammen min kjære etterpå =)
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2008 Ok... Det høres faktisk litt deilig ut Blir med på den...
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Etter en lang dag på jobb og div husarbeid etter jeg kom hjem,lager jeg meg mac & cheese og skal synke dypt ned i sofaen ogs spise ,kose meg og se på Spellemannsprisen. Til dessert venter potetgull m/dip og litt smågodt;-)
*ale* Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Ser film og spiser taco sammen med snuppa på 6 år. Har sambo med minstemann på sykehus, så stemninga står ikke i taket akkurat.. Skal legge meg tidlig og dra på sykehuset når vi står opp.. Hadde alt vært "normalt" hadde jeg vært hos ei venninne og tatt liit vin..
celodi Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Skal la ungene bade etterpå,så skal de i seng!! Sambo og jeg skal lage taco,og koooose oss i kveld=) Litt snop og tv'n!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå