Gå til innhold

Hvilken vogn bruker dere til de små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har simo kombivogn. Men ønsker å kjøpe en vogn som er litt lettere. Gjerne en med 3 hjul, som ikke koster så mye.

Har sett på GT safari. Men er redd for at ryggen fort blir for kort? Noen med erfaring med den vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har OTH, som jeg syns er helt super. Den er ikke spesielt billig da, men vi kjøpte den pent brukt på finn, så syns ikke det var så ille. Betalte 5000,- for en nesten ubrukt 07-modell med endel ekstrautstyr til.

OTH er lang nok i ryggen til de fleste ut vognperioden.

Skrevet

Vi har omtrendt sluttet med vogn vi nå da. Jenta mi blir 3 år i april.Hun nekter å sitte i vogn noe mer.

ellers har jeg en 3 hjuling billig fra baby profsen som jeg fikk av naboen for ett par år siden.

Skrevet

Vi har en helt vanlig GT trehjuling, som vi er superfornøyde med. Ikke noe problemer med ryggen på den i hvertfall. Men er sjelden vi bruker den. Snuppa vår vil omtrent ikke sitte i noen vogn lenger. Men skal beholde den en stund til likevel;-)

Skrevet

Til toåringen (tre til høsten igjen) har jeg en Carena sportstrille, men bruker den sjelden da hun synest det er kjekkest å gå når vi skal på tur. Til småen som kommer til sommeren har vi en Peg Perego duovogn som vi har etter førstemann, veldig lett og grei vogn.

Skrevet

Ingen vogn til vår på snart 3 år - han vil ikke sitte i den lengre...

Skrevet

Vi har quinny Frestyle 3xl comfort.

Eline er 2 år om 3 dager og vi kommer til å ha den til vi ikke trenger vogn lenger.

Skrevet

Har OTH som vi bruker:) Til sommeren legger jeg den bort og tørker støv av Maclaren trilla, den er god som gull!

Skrevet

Qiunny Speedy er enkel og grei - lett og solid, grei pris.

Phil& Teds er genial - lett å slå sammen, lett å trille, veier lite, min store jente på 2,5år ligger helt flatt å sover lur, og nå har vi fått to barn. Storesøster sitter øverst og troner stolt, og lillesøster ligger under og sover. Men brukte vognen et halvt år som singelvogn før vi har brukt den som søskentrille.

Skrevet

vi har en simo kombi å en emmaljunga cerox..

Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

har en TFK Joggster twist, har masser med god plass i den :)

Skrevet

Litt dumt å kjøpe ny vogn til en på over 2 år............Kommer ikke til å bruke den særlig lenge uansett.

Kjøp heller en enkel rimelig trille, ala brio sitty, ikke en oth el lignende til tusenvis av kroner!!

Skrevet

Vi har kjøpt GT safari vogn:) Betalte bare 1995 kr. for den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...