ambumamma Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 skal til jordmor når jeg er 12+5 er det mulig å høre hjertelyden da tro?
ambumamma Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 da får jeg håper jeg gjør det og :-)
Bobine Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Jeg også gjorde det men det var bare to korte øyeblikk, så var det borte igjen. Det er mange som ikke gjøre det så tidlig, så du må ikke bli redd hvis de ikke finner den. Det kommer an på hvor stor/hvor langt opp livmora har vokst seg, og hvordan ungen ligger.
Hilde_85 Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Jeg hørte hjertelyd når jeg 12+0, men jeg vet det er mange som ikke hører da og må vente noen uker
flypapir Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Jeg hørte hjertelyden da jeg var 12 uker på vei med tulla... Håper å gjøre det denne gangen og (om jordmor vil lytte såklart!)...
Sikkertforgammel Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Jeg fikk og høre da jeg var 12 uker Men det KAN være vanskelig for jm å finne hjertelyden så tidlig, så ikke fortvil hvis du ikke får høre den denne gang.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 jepp sjangsen er der=) fikk høre da jeg var 11 uker på vei, men jordmor måtte lete litt for å finne=)
lille sprelle Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Var sterk og klar hos meg, men som i resten av svangerskapet flyr snuppa rundt omkring i magen, så de må "kjøre" etter henne med doppleren! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå