A4 Husmor.... Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Noen voksne som har prøvd å ta litt lunket olivenolje inni øret? Funket det? Jeg begynner å bli litt desperat,.....
Gjest irismor Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Skal det funke på ørebetennelse? Pass på at du ikke brenner deg da.
A4 Husmor.... Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 De sa det på helsekosten i dag. Skulle varme en teskje olje opp til ca. 37 grader, var viktig at den ikke var kald. Er litt pyse så ønsker å høre med andre som faktisk har prøvd
Gjest irismor Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Vi bruker å dryppe olje i ørene på pasienter som har mye størkna ørevoks. Drypper morgen og kveld i to dager og så skyller vi ørene etterpå.
~sjiraff~ Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har en kollega som sverger til dette. Noen dråper REN olivenolje varmet til 37 grader i øret og smerten skal forsvinne.. Har ikke prøvd det selv da, men hun mener det funker kjempebra!
A4 Husmor.... Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2008 Takk, da er det sikkert noe i det. Må nok prøve det siden legene er så sparsommelig med antibiotika
~sjiraff~ Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Antibiotika fungerer ikke nødvendigvis på ørebetennelse, så det er nok ikke det at de er sparsommelige, men heller det at antibiotikaen ikke vil ha noen virkning..
A4 Husmor.... Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2008 Nå har jeg prøvd det, en del av smertene forsvant umiddelbart. Lå på hver side ca. 5 min, ble litt svimmel og hørte at det "jobbet". Kommer nok til å gjenta behandlingen senere i håp om at det forsvinner helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå