verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Har barnefri i kveld. Hele huset for meg selv, og det er jammen meg lenge siden sist. Nå skal jeg hoppe i dusjen, også skal jeg bort til en venninde av meg. Håper vi får en koselig kveld ute. Kjenner det skal bli godt å lufte hode litt-))) Håper alle får en strålende lørdagskveld-))
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 *skååååååååååååååååååååååål* kos deg mye ha en fin lørdagskvell:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå