Gå til innhold

16 grader på soverommet...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi fikk beskjed om å gjøre som vi pleier siden den jo tross alt skal bo hos dere en stund! så vi sov i kjølig rom. hadde lue på baby.

Skrevet

Hørtes kaldt ut syns jeg. Vi har det rundt 20 - 23.

Skrevet

å herregud 23 grader på soverommet:) Da hadde jeg krepert!!

Skrevet

Det der har jeg lurt på også. Har vel rundt 18 grader på soverommet tror jeg. Men jeg ligger jo med dyne og pledd, evt to dyner når det er riktig kaldt ute. Babyen skal få ha på lue, samt like mye dyner og pledd som det jeg har....så får jeg heller følge med på om det er greit.

Skrevet

Både jeg og mannen min blir forkjøla med en gang temperaturen går under 20. Er man vant til det går det veldig bra:) Unga våre liker også å ha det varmt, ellers kommer de inn til oss midt på natta og sier de fryser (selvom de har på pysj). Så inne hos de står ovnen på 22 grader hele natten, akkurat passe syns nå vi:)

Skrevet

Har lest at faren for krybbedød øker ved socveromstemperatur over 20 grader, og at det ideelle er 16-18...

Skrevet

jeg liker å ha 0 grader på rommet:D men når prinsen kommer regner jeg med å ha ca 18 grader..

det er 16-20 grader det skal være har jeg lest om og om og om igjen:D men det bestemmer du, ikke en bok.. se hva som passer for dg og den lille:D

Skrevet

Klarer ikke ha det varmt jeg. Så i stua mi har jeg 19 grader og på soverommet har jeg vinduet på vid gap hele året. Må nok venne meg til og ha det litt varmere når bebis kommer. Hun må jo ikke fryse stakkar.

Skrevet

18 grader er en anbefalt temp, men 16 grader går nok greit hvis barnet har på en ullbody under pysjen f.eks.

Skrevet

Jeg har aldri ovnen på på soverommet, og har vinduet åpent uansett vær! Men tenkte ha mellom 15-17 grader når bebisen kommer!:) Tror ikke det er sunt med 23 grader på soverommet!

Skrevet

Nei, fy flate! Å ha over 20 grader på soverommet.. Da hadde jeg dødd!!:P Har vinduet opp året rundt nå, men regner jo med at vi er litt nøyere på å ha det litt varmere når babyen skal sove sammen med oss.

Kan man bli forkjølet av å ha det kaldt på soverommet, når man ligger under dynen da?? Jeg sover absolutt best med en sval temperatur, og merker jeg har lettere for å bli tett i nesen når det blir for varmt.

Vil tro at mellom 16-18 grader må være mer enn varmt nok t babyen, men dette må vi vel sjekke ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...