27dager Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 prøvde å spørre lengre nede men ingen kunne visst svare meg... og er det noen som har blitt gravid ved å bruke de? har litt ustabil syklus, mellom 28 og 34 dager ca.. hvor mange dager må man ta el-test og er de sikker at de treffer? som dere sikkert skjønner er jeg litt usikker så takker for svar.. og, blir man ikke mer stersset av testen sånn at det kan ha negativ innvirkning?...
Mia og gullgutten! Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 En regner seg fram til når men skal begynne å teste med EL-test i forhold til hvor lang syklus en har. Har en syklus på 28 dager tror jeg EL er forventet etter ca. 14 dager, og da bør en beg å teste et par dager før det og fortsette og teste til en får utslag. Har lest her inne at man bør teste på ettermidenedagen, er da størst sannsynelighet for at det skal slå ut. I forhold til stressfaktoren så tror jeg det er veldig personlig. Vi har bestemt oss for å ikke bruke EL-tester. Føler det blir stress da. Brukte det kun før første mens etter MA for å unngå å bli gravid da. Er derfor ikke noe ekspert på bruken, men har lest litt. Bruksanvisning jeg har lest har vært ganske bra, men jeg har brukt CB digital som koster litt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå