Gå til innhold

hvordan bruker man el-test?


Anbefalte innlegg

Skrevet

prøvde å spørre lengre nede men ingen kunne visst svare meg...

og er det noen som har blitt gravid ved å bruke de? har litt ustabil syklus, mellom 28 og 34 dager ca..

 

hvor mange dager må man ta el-test og er de sikker at de treffer?

 

som dere sikkert skjønner er jeg litt usikker så takker for svar..

og, blir man ikke mer stersset av testen sånn at det kan ha negativ innvirkning?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En regner seg fram til når men skal begynne å teste med EL-test i forhold til hvor lang syklus en har. Har en syklus på 28 dager tror jeg EL er forventet etter ca. 14 dager, og da bør en beg å teste et par dager før det og fortsette og teste til en får utslag.

Har lest her inne at man bør teste på ettermidenedagen, er da størst sannsynelighet for at det skal slå ut.

 

I forhold til stressfaktoren så tror jeg det er veldig personlig. Vi har bestemt oss for å ikke bruke EL-tester. Føler det blir stress da. Brukte det kun før første mens etter MA for å unngå å bli gravid da. Er derfor ikke noe ekspert på bruken, men har lest litt. Bruksanvisning jeg har lest har vært ganske bra, men jeg har brukt CB digital som koster litt da.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...