Gå til innhold

Priser i Sverige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan prisene på babyutstyr ligger i sverige. Finner så lite priser. Hva lønner det seg å evt kjøpe i Sverige? Noen som har kjøpt Leander sengen der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!! Vi har akkurat kommet hjem fra sverige tur nå og hadde som mål å sjekke baby/barne utstyr og vi ble skuffa vi, fant ikke noe og det vi fant var lik pris som her hjemme!! vi skal ha Teutonia spirit s3 og den er like billig på lilleprinsen.no

Men de kan nok ha tilbud der da men vi fant som sagt ikke no, det var vår erfaring

Skrevet

Kommer veldig ann på hva du skal ha. JEg har kjøpt vogn der. Teutonia spiritS med hardbag og stelleveske. Betalte ca 6500norske kr. Den koster det samme på biteringen på salg, men det er da med softbag og uten stelleveske.. Skal har acta graco logic s (tror jeg det heter, i allefall det setet med basen. Det koster ca1200nkr i sverige. Jeg har da handla på happyland, som ligger på gamle svinesundsområdet...

Det du kan gjøre er å sende mail el ringe til døm og høre om pris. Har vært veldig behjelpelig når jeg har ringt..

Skrevet

Ser at du sier at prisene er like, har du regnet kurs (ca.85,-).?

Skrevet

Nei jeg tenkte ikke på pris avslag men det utgjør ikke så masse da. men vi så på happyland at de hadde maxi cosi bilstol til 1300 og den har de vel på tilbud til 999 på en link på denne siden her. spiriten koster 6500 med fashion bag på lilleprinsen også så vidt jeg vet, men det kommer nok ann på ulike tilbud osv

Skrevet

Vi kjøpe vogn (emmaljonga) i Arvika og sparte 1400 ca på det.

Skrevet

Husk kursen selv om prisen er den samme her hjemme. Iallefall når det er snakk om litt større summer. Og så har jeg inntrykk av at de er flinkere med knalltilbud. Jeg sparte 3000 på min Teutonia vogn, pga tilbud og kurs.

Skrevet

Her kan du reegne om kursen på en enkel måte..

Skrevet

Vi sparte ca 2000 kr på Duologic-sete på Happyland for 14 dager siden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...