Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heia, lurer på om noen av dere som er så langt:-) har opplevd blødning med friskt blod som stoppet. Jeg har tørket litt på lysebrunt et par dager nå, og i dag fikk jeg rødt på papiret og i do. Men ikke noe mer nå, ikke på papiret engang. Ikke smerter heller. Har mistet 4 ganger før, så vet litt om hva dette kan gå til, men ikke hatt det slik i noen av de andre gangene jeg mistet..sykehuset skal ringe meg i løpet av kvelden og får nok ul i løpet av uken men lurer slik nå...:-) er i uke 7..takk for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, jeg kjenner meg igjen. Jeg har mistet 5 ganger, både sa og ma. Jeg leste på 1 trimester at du blødde etter samleie, var det ikke så? Jeg har blødd som en gris etter samleie noen ganger, noe som gjør at sex ikke blir så fristende nå. Men så tar jo den der lysten overhånd da av og til:)

Jeg er nå kommet til uke 13,og i omtrent hele første trimester blødde jeg. Noen ganger kom det friskt blod, andre ganger bare brunt, noen ganger litt i doskåla også. Rundt den tiden du befinner deg nå er det faktisk ganske vanlig at man tørker lysebrunt. Det har jeg funnet ut av å lese fra andre erfaring fra 1.trimester. Har vært på ul flere ganger, alt vel, siste gangen var på tirsdag. Flott syn!

Du som har mistet så mange ganger, bør høre på kroppen din når du blør! Jeg har funnet ut at det kan hjelpe, om ikke annet, så er det forsøket verdt. Når du blør, bare litt, ta det helt med ro! Ikke stress, hvil deg! Jeg blør faktisk når jeg stresser! Jeg er en ganske stresset og hissig person, og når jeg kjenner hodet koker, så slår det sjelden feil, da er det en blødning der nede. Så nå øver jeg på gode tanker, jeg skal gjøre alt jeg kan for å berge babyen min denne gangen!!

Tenker på deg, hvil deg, sender masse gode tanker din vei, lykke til!!

KLEM!

Skrevet

Heisann!

Er i uke 20 nå, og først til ultralyden som var nå i forrige uke så trodde jeg at dette kom til å gå bra pga flere blødninger i 1 tri!

Ingen av dem var sånn at det kom ned i do, men tørket både friskt og brunt blod ganske mange ganger.. Var på to UL for å sjekke at det var liv inni der, i uke 6 og i uke 9, blødde flere ganger etterpå, men da orket jeg ikke mer styr og tenkte at skulle det bort så skulle det bort.. Men det klorte seg fast! Og glad er jeg for det!!!!!! :-)

Har også mistet fire ganger, og alle gangene har jeg hatt vondt og småblødd litt før det starter, så kjenner følelsen!

Ja de fleste går det jo bra med, får håpe sykehuset kan hjelpe deg med UL for det er jo ikke så mye annet man kan gjøre, men som Alhansi sier over her; slapp av og prøv å ta det med ro..

Masse lykke til!

Skrevet

Hei Hei!! Jeg er 26+3 uker i dag, og har hatt masse blødninger i 1 trimester og noe i begynnelsen av 2 trimester. Det har heldigvis gitt seg helt nå. Har vært på mange UL på sykehuset og alt ser bra ut. Blødningene har vært varierende fra spotting til å blø ut tøyet på noen få sek, og på UL fant de ut at den kom inne fra livmora, men lå utenfor fostersekken(tror det er det det heter?). Det er full rulle i magen her om dagene heldigvis.

Dette er vårt 3 barn, men mellom nr 1 og 2 hadde jeg 2 MA og 1 SA. Var bekymret i starten denne gangen også, for ingen av de gangene hadde jeg hatt sånne blødninger som med denne, men jeg hadde akkurat tatt ut hormon- spiral og det kan jo hende kroppen min var litt forvirra etter den. Jeg rakk ikke å få noen syklus igang igjen før denne her var på vei. Nå gleder jeg meg til mai, da vi får treffe den lille i magen.

Enig med de andre jentene, slapp av så godt det lar seg gjøre og spør om å komme på sjekk på sykehuset. Ønsker dere masse lykke til=o)

Skrevet

Så du hadde ringt til sykehuset etter jeg hadde sendt den. Håper du har fått svar fra dem nå, og får UL snart. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...