Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 hva handler dere inn til babyn kommer?
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Blir 2 år og 3 mnd. her. Handler kun inn vogn, da lillegutt sover i vogna si i b.hagen. Blir det jente så blir det noen jenteklær (har en del nøytrale klær fra sist, da vi ikke ville vite kjønn). Ellers ingenting. Prøve å få lillegutt over i en stor seng, ellers blir det en sprinkelseng til...hehe
mai mammaen til to Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 vi får akkurat 2 år i mellom.. jeg har kjøpt ny vogn.. pga at vi har rosa., og vi får en gutt.. har også kjøpt sånn stå brett til storesøsteren. så får vi se om det går greit eller om vi trenger en søsken vogn. det tar vi når babyen kommer. i tillegg så har jeg kjøpt litt klær... ellers så har vi jo alt etter storesøster. hun har fått ny seng så grindsengen har vi osv
m vestfold Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har 2 1/2 år mellom mine to eldste - og det eneste jeg kjøpte var en seng. Ellers brukte jeg alt det andre som det var. Førstemann var gutt og andremann var jente så det ble jo noe mer jentetøy etterhvert, men vi fikk jo så mye. Kjøpte ikke flere klær på forhånd.
Natti Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Hei Her blir det 2 år og 3 mnd mellom de to største, og nå med nr tre blir det 2 år og 4 mnd. Jeg må kjøpe vogn og seng da han minste fortsatt bruker baby senga Klær har jeg fra før (venter gutt), men noe nytt vil jeg jo ha av klær oxo da
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 hos oss blir det ca 2,5 år mellom. jeg har kjøpt en sovekurv m/hjul, nytt bilsete,stellebord,ståbrett til vogn + noen småting..
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Handler inn litt klær - blir av det andre kjønnet denne gang Og så skal vi ha en ny vogn. Ellers så går resten i arv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå