Gå til innhold

Hvor lenge prøvde dere før dere ble gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer..Jeg gikk nesten 8 mnd uten prev. før det klaffet.. Og i den perioden følte jeg at ALLE andre ble gravide på første forsøk..:(

Men nå er det en liten en der inne da :-) Hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men tulla ble jeg gravid i 1.pp. I høst ble jeg også gravid i 1.pp, men mistet i sa. Så ble jeg gravid på nytt nå i jula, 3.pp etter at jeg mistet...:)

Skrevet

Vi hadde rett og slett for lite sex fant vi ut i ettertid..;) mannen min jobber nesten hver kveld/natt, så det ble nok ikke nok sex på det riktige tidspunkt.. før julefreden senket seg :D

Skrevet

Hey!! Ble gravid i 1pp. Gikk en god del fortere enn vi hadde trodd, og regnet med:)

Dette er bare helt utrolig..

Skrevet

Vi kuttet prevensjonen for 5 år siden, og så har vi hatt noen litt lengre perioder hvor vi har vært forsiktige (ifb.m. bryllup og jobbskifte), men sånn alt i alt tror jeg det tok 3-3,5 år før det klaffet... Men vi stresset ikke med det heller - med timing, eggløsningstester og sånn. Vi tenkte at det fikk komme når det kom. Nå hadde vi egentlig bestemt oss for å begynne med utredning. Og da - som et lite under, sto jeg der med en positiv test :-) Er nå 7+6

Skrevet

Åh, gratulere så mye til deg Lille- My 75:)

Skrevet

vi prøvde i over et år før spira satt her da.. men er jo veldig forskjellig.. her var vi nokk veldig uhldig med at vi ikke var på samme sted på rett tidspunkt alltid.. er heldigvis ei spire der nå.. er 9+6 i dag da :-) snart ti uker gitt.. :-)

Skrevet

Vi brukte et og et halvt år på å bli gravid, og da prøvde vi ved hver eggløsning. Hadde startet utredning for barnløshet, og jeg var alt hensvist til lapraskopi da jeg oppdaget at jeg var gravid. Helgen før vi fant det ut hadde vi fortalt hele familien at vi strevde og hadde begynt utredning.. Føltes helt utrolig og uvirkelig da jeg testet positivt på graviditetstest! Er nå kommet til uke 6.

Skrevet

vi brukte 2 år, med 3 doble pergo kurer, og eggløsningshjelp med eggløsnings-sprøyte... Men nå sitter endelig spira! Er i uke 5 i morra!! :)

Skrevet

med barn nr1 klaffet det med en gang jeg slutta på pillen. Med nr 2 (uregelmessig syklus etter fødsel + at jeg fortsatt ammer) gikk det på 5.pp.

Skrevet

første forsøk her og;) utrolig nok! etter over 5 år på pilla.

Skrevet

6 måneder etter jeg sluttet med p-plaster.

Egentlig sluttet jeg pga sexlysten. Glemte å fornye resepten på plastrene, og oppdaget at jeg har mye mer sexlyst enn jeg trodde fra før. Det var ikke så mye, kan man si.

Vi snakket litt om det, og var enige at dersom noe skjer, så skjer det, men ingen av oss ville stresse med å bli gravide.

Dette var 2. måneden jeg fulgte med på når jeg hadde eggløsning da.

Skrevet

6 lange mnd

Skrevet

hei. vi brukte 22pp vi da og fant ut at jeg var gravid på torsdag:)

Skrevet

1. gang gikk det 6 pp, men uten å prøve så enormt, det endte i sa og ble gravid igjen etter 3pp. Denne gangen gikk det 1pp. Hadde jo begynnt forsiktig å prøve igjen men skjedde mye fortere enn jeg hadde regnet med, så nå blir det bare 17 mnd mellom..... (hjelp)

Skrevet

Her tok hele 2,5 år eller 28 pp å få full klaff. Er 8+3 i dag :)

Skrevet

Første gang var et "uhell" og andre gang 1pp :)

Skrevet

Hei.

Det har funket med en gang med våre gull....

:)

Skrevet

Slutta på pilla og ble gravid med en gang... Hadde ikke akkurat regnet med det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...