Verdens peneste gutter er mine Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Ser du på luksusfellen?
Gjest irismor Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Jepp, godt de fikk økonomien på rett kjøl igjen.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Hehe, ja de kunne bruke penger... Hjelpe meg, trodde ikke det var mulig å være så nedsnødd når det gjelder økonomi.
Gjest irismor Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Ble en smule sjokket av det ja. Og innsatsen til dama for å selge skoene sine var vel ikke til å rope hurra for. Men er man "stormannsgal" så er det vel ikke så lett.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Tror ikke jeg har hatt så mange sko til sammen i hele mitt liv, jeg.
Gjest irismor Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Kommer vel aldri til å få så mange sko-par noensinne *smiler* Snakk om å ha skodilla, men klesskapene var ganske fulle de også. Men har man shoppingdilla så er vel det en av bakdelene, fulle klesskap altså =)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Jeg synes de virket litt lite smarte jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå