Vimsemamma og trolldukka Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Legen min sendte søknad til NAV om svangerskapspenger for noen mnd siden. Først nå har jeg fått beskjed om at søknaden blir behandlet, og at de trenger arb.kontrakten fra meg. MEN, nå er jo svangerskapet mitt over.. Hadde termin 31 januar jo.. Hvordan blir det da? Har jeg krav på etterbetaling, eller blir hele søknaden lagt bort? Takk til den som vet:)
Axus' girlfriend Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 nei, vil nok få det etterbetalt så fram til at du ikke har fått utbetalt vanlig lønn i perioden!
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 Ingen lønn utbetalt nei:) Takk takk, får ta meg en tur til de på mndag, så sant det ikke blir fødsel i helga;) Ha en fin kveld!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Jobben din må sende skatte og inntektsopplysninger til NAV før du får utbetalt noe som helst. Og da får du etterbetalt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå