Gå til innhold

Svangerskapspenger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen min sendte søknad til NAV om svangerskapspenger for noen mnd siden. Først nå har jeg fått beskjed om at søknaden blir behandlet, og at de trenger arb.kontrakten fra meg. MEN, nå er jo svangerskapet mitt over.. Hadde termin 31 januar jo.. Hvordan blir det da? Har jeg krav på etterbetaling, eller blir hele søknaden lagt bort?

 

Takk til den som vet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, vil nok få det etterbetalt så fram til at du ikke har fått utbetalt vanlig lønn i perioden!

Skrevet

Ingen lønn utbetalt nei:)

 

Takk takk, får ta meg en tur til de på mndag, så sant det ikke blir fødsel i helga;)

 

Ha en fin kveld!

Skrevet

Jobben din må sende skatte og inntektsopplysninger til NAV før du får utbetalt noe som helst. Og da får du etterbetalt også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...