Gå til innhold

HJELP!!! Ang. begynnende fødsel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne av meg sitter hjemme med rier nå (4 min. mellom hver ri). Men så fryser hun så veldig mellom riene...hun er litt bekymret...noen som har opplevd dette?? Hun har mast så veldig på føden de siste dagene og er derfor nesten litt redd for å ringe nå. Så tenkte vi å høre med dere...

Hun har gått med kraftige rier i snart ei uke nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun må jo ringe føden!!!

Jeg frøs veldig på slutten av fødslene mine....., ellers kanskje hun har litt feber...

Skrevet

ring føden igjen:) dei er vant til det meste fra vordande mødre:)

Syns eg har høyrt om dette med å fryse; har ho feber? Med tanke på at ho har hatt slike rier så lenge, syns eg føden skal ta ho på alvor. Har ho vore inn på føden?

Skrevet

Hei

jeg tror min fødsel er i gang..men har ikke kommet så langt at jeg har fått rier,men jeg har frøset masse i dag..Ville ringt med en gang hvis riene er så tett plutselig kommer ungen hjemme..føden er jo der for å hjelpe henne :)

Skrevet

Tror nok jeg ville fått venninna di til å ringe å høre med føden!! De skjønner godt at vi ringer:) og 4 min mellom hver rie, å fryser...det bruker man å gjøre i siste fasen av fødselen!! (kan jo være andre grunner også, men ring nå for å høre om ikke annet)

Skrevet

Takk for raskt svar jenter, hun ringer føden nå!!

Skrevet

Lykke til:) Håper det er fødsel på gang:)

Skrevet

Hvordan gikk dette?

Skrevet

Hun har vært på føden i hele dag, blir satt igang... Riene ga seg, men hun har 3 cm. åpning. Hun er jo så sliten stakkar, vært ei tung uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...