Gå til innhold

Hva skal dere spise i kveld da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Taco her i huset!!! Nam=)

Ungene ville ha pølse med brød,så de fikk det før barnetv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MAnnen og lillebror er på sykehuset så jeg og snuppa på 6 skal se Asterix og spise taco... Blir koselig...

Skrevet

Ungene pølse med brød.

Vi biffstrimler, har ikke bestemt tilbehøret ennå. Jeg har lyst på fløregratinerte poteter og grønnsaker, men skal la mannen min bestemme siden d mest sannsynlig blir han som lager det.

Skrevet

Jeg har stått på kjøkkenet i går og i hele dag (litt overdrevet, hehe) og har laget:

tapasboller

stekte poteter med hvitløk og chili

en kremet søt/sterk pastasalat

vanlig salat

kyllingspyd i carry/chilimarinade

vårruller (passer ikke helt inn, men men)

smurte kjeks

melon i biter

scampi

hmm, noe jeg har glemt da? (Skal ha venninnekveld i dag=))

Skrevet

Her blir det biffsnadder med pommes frites, salat og bernaise..

Skrevet

hørtes knall godt ut=)

Kos dere masse i kveld=)

Skrevet

biff (ytrefilet), ris og fløtesaus(løk og champinjon)

min manns spesial. mmmmmmmmmmmmmmmmmmh nam nam nam jeg gleder meg, fordi jeg ikke lager maten og fordi den er sååååååååååååå usigelig goooood.

Skrevet

Hjemmelaga pizza. Taco hadde vi i går.

Skrevet

< vil til tommage!

Hehe.

Her blir det kylling nachos! nam.

Skrevet

Skal ha tai her, men vurderer aa ta turen innom Tommage etter aa ha sett alt det gode som er paa menyen der ;-)

Skrevet

Omelett skal vi ha. Orker ikke noe kraftig kost i kveld..

Skrevet

Biffsnadder her også:) med tomatsalat(tomat, rødløk, kvitløk, fetaost, og dressing av kvitvinseddik, olje,div krydder), bernaisse og pommes frites:)

Skrevet

Jeg er syk med feber og har ikke spist noe i dag, jo en halv brødskive. Fikk så lyst på pizza, så kjæresten er ute å kjøper det nå. Kjedelig frossenpizza til meg, så blir det vel noe annet på han :) Snuppa fikk velge selv i dag og da ble det pølse med brød.

Skrevet

Her skal vi ha barbeque kylling, pommes frites, hvitløksbaguetter og agurk m/rømme dressing dip ved siden av. Nam nam, det er såå godt!

Skrevet

Åhhh så deilig, så flink du er :)

Skrevet

Sambo og jeg skal kose oss med biffsnadder i kveld. Med rødvin til:)

Etter maten blir det snacks og smågodt:)

Skrevet

biffsnadder:) men pommes og bernais , og salat da/eller grønnsaker

Skrevet

Kylling Tandoori eller bare ost/kjeks/vin - kun 3-åringen av ungene hjemme og hun har spist hos framor.

Skrevet

Vi skal ha orientalsk gryterett som legges på en seng av nachos og toppes med ost og gratineres i 10 min i ovnen!! drit godt!

Skrevet

Vi skal ha pepper biff, men hasselbakte poteter, glasserte gulerøtter, stekt sopp, mais og tomat - rødvins saus.. Nam nam..

Skrevet

Biff av indrefilet,bakt potet,soppstuing og rosepeppersaus;)

Skrevet

Mannen min lager hjemmelagede cheeseburgere.

Lukter nyyydelig!

Skrevet

Noen som gidder å slenge litt mat til meg??? Barnefri i kveld og samoer sovnet på sofaen... Hmmm... Det var den kosekvelden ;) Gidder ikke lage mat bare til meg da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...