Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Han er nå 5 uker. Igår var han våken frfa kl 1800 til 0030, og hadde vondt i magen. Var lys våken og ville ikke sove. Ammet han kl 0300 og kl 0530, og etter det ville han ikke sove, og var lys våken til 1130. Etter det har han sovet veldig urolig og må vugges konstant. Nå endelig fra 1730 har han sovet godt. Herregud det kan ikke være bra for han dette vel? SÅ liten og så lite søvn??? Noen forslag til hva jeg kan gjøre?
shimonie Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 kan være han har hatt vondt i magen. gutten vår var sånn for et par uker siden., trodde han hadde kolikk, men det var det ikke. ga seg etter et par dager. han tar nok igjen søvnen når det går over (hvis det var magevondt da..) ring legen og hør, kan jo være kolikk
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Hei du:o) Her kjenner jeg meg godt igjen!! Babyen vår var også kjempe urolig og fant ikke roen selv. Hun gråt en del på kveldstid ogg natt og prompet mye. Tydelig at det var luft/fordøyelsesplager så vi trodde det var kolikk. Etter 1 ,5 mnd med konstant bæring, vugging . nattevåk dro vi endelig til kiropraktor!! Det skulle vi ha gjort med en gang istede for å ventet ! Der viste det seg at hun hadde spenninger i rygg og nakke , noe som også viderefører seg til magen. Etter 3 runder til kiropraktor er hun nå en heeeelt annen ungen omntrentelig. Sover godt og sover alene ENDELIG:o)))) Så mitt absolutt beste tips er at du må dra til kiropraktor med en gang, ikke noe å vente med. Taper ivertfall ingen ting på å prøve det uansett om du drar til lege eller ikke. Kan jo være greit med en sjekk der i tillegg, men prøv kiropraktor også! Lykke til:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå