Kjærlighet <3 Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Noen som kan svare på hvor lenge sånn ca en middels stor bakt potet bør være i ovnen og hvilken grader?
Mamma til to <3 <3 Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Jeg strør en langpanne med havsalt og stikker hull i potetene med en gaffel og legger disse i langpannen (uten folie rundt seg). Ca. 225 grader i 75 minutter.
Gladros Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Men dropp folien, det gjør bare at du koker potetene i ovnen og ikke steker den. Bare skjær et kryss på poteten, strø litt salt på og midt i ovnen ved 225-250 grader ca en time.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Jeg er utdannet kokk og som kjent jukser vi litt med maten. Jeg har den i microen i 10. min først deretter ca 30 .min(kommer ann på str.) i ovnen 225 grader. Slik at ventetiden blir kortere, he he.
nr 4 er her<3 Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 nå vet jg hva jg ska ha i kveld...har ikke folie så passet bra at man ikke måtte ha på d:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå