Gjest Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Forløbig syns eg tide fyker!! Er 23+0 i dag... Har begynt å tenke på alt eg skal ha gjort før vår lille prins kommer... Iiiiiik! Så foreløbig, ikkje den følelsen nei, men har hørt den plutsleig kan komme snikende;)
snart mor til 3 Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 jo,er helt enig!! man må bare prøve å nyte det fullt ut.. om mulig...hehe.. alle sparkene..sukk.. hilsen uke 21..
venter x3 Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Jeg synes at med nr 1 var det kjempelangt, men nå med nr 2 er det helt greit. Har gått ganske fort selv om jeg har har vært kvalm stort sett hele tiden. Mye som skjer med 2-åringen, så er vel derfor tenker jeg:-)
Noah-gullet Mai-08 Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Har og følt det til tider,men av og til fyker tiden av gårde... Nå er det 2 og en halv uke til jeg skal over på 3.trimester,så det går framover..:-)) Hilsen 24+4:-)
Marius og mamma'n hans Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Jeg er helt enig i at tiden går saaaaaaaaakte... Jeg er 21+0 i dag og føler jeg har en evighet igjen av dette trimestret. Gleder meg også til at magen vokser seg såpass stor at det ikke er noe tvil om at jeg er gravid, det begynner å hjelpe men... Jeg har desverre litt stor mage fra før av...
Mosepjusk Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Veldig enig med deg - dette trimesteret har vart sånn ca for evig.. Er bare 20+4, så det er anda maaaange uker igjen her også! Vi får bare smøre oss med tålmodighet og nyte at vi ikke er så tunge og slitne som vi sikkert blir i 3. trimester!
mai mammaen til to Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 føler det går fort jeg.. jeg har faktisk bare 5 dager igjen før jeg går over i 3 tri..i morgen er det kun 3mnd igjen til terminen..jippi..
mai mammaen til to Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 men må si at jeg har jo en på 1.5 år som krever masse av mammaen sin.. så da blir det kanskje anderledes. får ikke så mye tid til å tenke på at babyen kommer...
Mosepjusk Skrevet 2. februar 2008 #10 Skrevet 2. februar 2008 Hehe, har forstått det slik på venninner som har barn fra før av og, de syntes det gikk sååå seint første gangen de var gravide, og andre gangen fløy tida av gårde, bare såvidt de rakk å henge på, hehe
mai mammaen til to Skrevet 2. februar 2008 #11 Skrevet 2. februar 2008 ja syns tiden går kjempe fort jeg.. jeg jobber fult..og må i tillegg jobbe en del på kveldene.... og i tillegg så må jeg jo ut å leke med snuppa.. lage middag til henne, stelle henne,. leke med henne osv.. så dagene flyr jo... gikk plutselig opp for meg hvor stor mage jeg har fått nå..hehe... er 27+2 nå...
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 2. februar 2008 #12 Skrevet 2. februar 2008 ja syns det,hehe... spes. ettersom jeg ble flyttet tilbake 6 dager attpåtil. så nå er jeg bare 17+5,igjen,hehe...
Sikkertforgammel Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har ikke mindre enn 4 unger fra før (minsten er snart 2 år) og jeg har jobb, så det er ikke det at jeg ikke har nok å gjøre som gjør dagene lange... Gleder meg bare sååå til å få liten baby igjen, amme, kose, og være hjemme... Tiden går mye saktere nå enn i 1. tri, syns jeg. Men det kan være for at 2. tri er mye lenger enn de andre trimestrene?? Man går jo fra man er 12+1 til 28+6 før man går over i 3. tri... Det er mange uker lengre enn i 1. og 3. trimester...
Stoltmai mamma:) Skrevet 2. februar 2008 #14 Skrevet 2. februar 2008 ja synes dette tri er veellldiiggg langt, har bare et par uker igjen heldigvis.... men gurimalla så seint tida går... 26uker nå
Sikkertforgammel Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 3. februar 2008 *heldiggris* Enda 6 uker til jeg skal over på 3. tri...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå