grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 d kan man si. kroppen endres jo veldig for tiden men at d sto slik til hadde jeg ikke drømt om... har gått fra en B cup til en E cup.... shitt...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Hehehe:) Sliter litt med å finne BHèr om dagen selv. Har DD til vanlig.......
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Jepp, kan skje. Gikk fra C til F, selv da jeg skulle ha første. ;-)) Og har aldri gått lengre ned etterpå enn E....
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Ha ha, jeg har såvidt begynt å fylle opp A-cupene mine i uke 27 (Håper jeg får litt mer altså!!!)
Edelweis Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 altså.. mine pupper har ikke vokst en døyt, å gjorde ikke det sist gang heller. hadde vært fint da, men de gjør ikke det.
Andrebolleiovnen Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 hehe Jeg måtte veie puppene mine i dag, de er jo blitt kanonstore... 1 kg pr pupp. Må vell ha brystreduksjon etter dette... Trenger ihvertfall ikke silikon:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Har heller ikke merket at puppene har vokst noe særlig.... Har min B-cup som vanlig jeg....sukk. Hadde jo gledet meg litt til å kjøpe ny BH. Men det er jo en del uker igjen da, så det kanskje skjer noe undervegs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå