Gå til innhold

Hva gjør dere når dere er barnefrie?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

shopper, går ut å spiser, gjør husarbeid eller bare slapper av=)

Skrevet

jeg vasker med en gang snuppa er ute av hus.. så koser jeg meg etterpå med tv, shopping, ut å spise med venner og SOVE!!!

=D!!!

Skrevet

barnefri?

hmmmm det har stort sett vært pga jobb eller andre nødvendige saker. var på fest forrige gang og det er en god stund siden.

Skrevet

av og til middag med venner. Men de dagene jeg ikke har planser, så rydder og vasker jeg leiligheten først, deretter kos med god mat og film :)

Åh...neste helg blir det kos med god mat og film...

Skrevet

hvis vi ikke er bedt på noe spesielle festligheter så brukes tiden til avslapping, sosialt samvær med venner og soving.

nå er vi ekstremt bortskjemt på barnevakt da, største er nå snart 4 år og det har aldri vært nei når vi har spurt pluss at vi ofte får telefon om å få låne barnebarna:) alle 4 besteforeldrene er like tussete:o)

Skrevet

Barnefri...slike fremmedord finnes ikke i mitt vokabular!

Skrevet

Hatt en barnefri kveld/ natt siden han minste på to ble født, og det var da jeg skulle feire bursdag her... Så... Det gjør jeg :P

Smuuuuuuule sjalu på dere som har masse barnevakt!!!!!

Tror jeg må investere i en til bestemor som ikke har det så travelt.

Skrevet

Hmmm, denne våren er det to år siden sist vi var barnefri, og da var vi i bryllup. Skal ganske spesiell grunn til for at noen er barnevakt her gitt, og ihvertfall ikke for å avlaste eller bare gi oss fri...

Skrevet

barnefri?? ka e det?? *knis*....nyt barnefritiden uansett hva dere finner på...jeg er LITTmisunnelig på dem med et nettverk i nærheten...men sånn er det! :-)

Skrevet

Barnefri???? Hva er det??? Det må vel være minst to år siden sist...

Skrevet

Da slapper vi av, glor på tv, spiser god mat, rydder litt kanskje, går ut på kino eller på byen. :D Deilig det da.

Skrevet

Vi har barnefri i kveld :) Skal til et vennepar og spise mat og drikke vin...

Skrevet

Vi tar oss gjerne en fest med gode venner, kanskje en tur på byn :-)

Skal ha innflytningfest neste helg faktisk, gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...