ღDidrikmamsenღ Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Begynner å bli sår av all tørkingen stakkar. Bruker kleenex med balsam, men hjelper ikke når det renner som en diger elv ut av nesen på stakkaren =(
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Har ei snørrete ei på 9 mnd jeg også..unngått sårhet siden jeg tørker med fuktige mesoft kompresser. Fuktige bommulspads er også fine. Eller å skylle en våtserviett godt i vann.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 Det var lurt, mesoft har jeg jo liggende. Ikke greit når de er så små og så snørrete. Heldigvis er storesøster blitt i bedre form (hadde rundt 40 i feber i går) så hun klarer å underholde han litt for å få han til å tenke på noe annet etter tørkingen hehe
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Et tips til, det hjelper hvis du smører et tynt lag med salve ( sinksalve eller lignende). Da både beskytter du og lindrer sårheta. Leah HATER å tørke nesa, dryppe saltvann..så her er det endel "basketak" innimellom..hehe..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2008 Smører med sinksalve, men det ser ikke ut som om det hjelper. Får smøre oftere. Det verste er at han sliter sånn med å få i seg mat pga at han er så tett i nesen =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå