Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Ville dere kjoept litt dyre lys og varer om kvaliteten var veldig god, paa internett altsaa? (altsaa ikke IKEA/NILLE standard)
Skravlemamman Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 forsto ikke helt, mener du stearinlys? Mulig jeg er tett i pappen, men skjønte ikke helt hva du mente....
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2008 Ja stearin lys i forskjellige fasonger og dufter.
Tommage♀♂ Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Nei. Sånn kjøper jeg på impuls i butikkene
murmelmamma Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 ikke dyre mer ekslusive...de vil jeg gjerne se "live" før jeg kjøper dem...de er jo ofte til en litt spesiell anledning når alt skal være "perfekt"......
Spanskeflua Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Nei,jeg klarer meg godt med billige varianter. Blir så fort lei,at det er godt å brenne de fort opp å finne nye.
hit og dit Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Nei lys er forbruksvare og da holder IKEA/nille standaren for trashy meg. Duftlys hadde eg iallefall ikkje kjøpt usett/ulukta. Det er få duftlys eg liker.
Skravlemamman Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 Nei, klarer meg veldig bra med billigvarianten:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå