Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva bruker dere og hvor fornøyd er dere..

ska begynne me d men vet ikke hva som er best og minst bivirkninger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ammer, vet jeg ikke om det er noen andre enn Cerazette som går an å bruke - ellers kan du miste melka.

Jeg har bare brukt Trionetta, men de fins jo ikke lenger. Skal begynne på Cerazette om noen uker, men akkurat nå er ikke sexlivet på topp, for å si det sånn;) Fødte for 2 uker siden...

Skrevet

ska slutte denne uka.. Brukte oxo Trionetta... derfor jeg ikke helt vet hvilken jeg skal prøve..

Hørt om noen som andre er fornøyd me.. skal ikke ha minipille...

Skrevet

Jeg bruker Conludag (kan også brukes når man ammer). Er veldig fornøyd med de så langt, har brukt de i 4 og en halv mnd nå

 

Skrevet

hmm ikke hørt om d merket... må skjekke d ut..

 

andre?

Skrevet

Brukte Cerazette da jeg ammet - likte ikke de i det hele tatt. Har sluttet å amme og bruker Yasmin (brukte Trionette tidligere). Er fornøyd med Yasmin.

Skrevet

men var d ikke Yasmin som så mange fikk blodpropp av???

Skrevet

Jeg skal begynne med en sort som heter Mercilan(tror jeg det var).

Hørt mye positivt om den:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...