gutt07 & jente09 Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Noen som har opplevd lignende?? Jeg ble sydd en del etter fødselen, og nå virker det som om noen sting har gått opp... Det er liksom et hull til etter skjeden før anus.. Et lite et, men gjør jo såå vondt når jeg prøver å ha sex. Noen formeninger?? (fødte i november, så er jo ei stund siden nå)
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Du skal ikke ha vondt...... Gå til legen! Du skjønner vel selv at dette ikke er normalt? Høres ut som en liten rift/revne. Og hvem fikser det for deg? Jo, legen..........
majsenna™ Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Uff stakkars deg!! Hadde kjempevondt lenge jeg også, men har ikke greid å ha sex enda.. Fødte i midten av desember og alt er grodd, men det er akkurat som om det er stengt.. Legen min sa at det tok en stund før skjeden normaliserte seg og at det var veldig individuelt når man greide samleie etter en fødsel med klipping/revning. Det kan jo høres ut som om noe har gått opp hos deg, så kanskje du burde tatt en gu for å sjekke? Er jo dumt å ødelegge enda mer..
gutt07 & jente09 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2008 Ja, skjønner det ikke skal være sånn... men syns det er rart ikke JM så det på 6 ukers kontrollen... men får bestille meg en time å sjekke!
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Kjære deg! Ta en tur til legen/gynekolog! Jeg hadde også et hull nedenfor skjedeåpningen.. Trodde det var et sting eller to som hadde gått opp.. I mitt tilfelle var det to hud fliker som hadde grodd sammen, så det så ut som et lite hull nedenfor.. Legen min fikk ordnet det, og klipte opp den lille hudfliken, og nå ser det sååå bra ut! (jeg hadde ikke sex før dette, men skjønner deg godt at det gjør vondt!) Vet ikke om det er det samme som du har, men ring og bestill deg en time, så får du det mye bedre! Lykke til!! =)
gutt07 & jente09 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2008 Takk for svar. =) Ja, skal ta en tur til gynekologen... Gjorde det vondt når han klippet??
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Lå på benken hos legen, og han sa: Ja, det er to fliker som er grodd sammen.. Ca 4mm tykk.. Jeg skal ordne det med en gang, skal hente saks/nål og tråd.. Jeg fikk fullstendig hetta! Han kom tilbake etter 2min og sa at han skulle klippe først, og deretter evt sy hvis han måtte.. Så klipte han.. Det gikk ca 4 min fra før han hentet saksa til han klipte, så jeg rakk ikke grue meg.. Var ikke deilig, men var over på 1 sekund.. Var nok ikke mye nerver der i fliken.. Slapp å sy da blødningen avtok nesten med en gang, og deilig er det.. Ps. null bedøvelse, det skjønte du kanskje =) Har en lege som er helt super, så det ble en god opplevelse!! Så ikke gru deg!! Ordner seg!! =)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Jeg hadde to hull, etter kjeden før anus. Fistler kalles det jeg hadde..å ja....jeg hadde grusomt vondt da vi prøvde sex. Det tok ei stund før det grodde helt til meg...mange måneder. Tok ei stund før det føltes greit å ha sex...jeg smørte på en spesiel krem(husker ikke hvilken...hydrokortison kanskje det var????) hver kveld rundt skjeden for å tøye litt...det hjalp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå