Gjest Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Er d canal Digital eller Viasat dere har? Hvilken pakke? Og er dere fornøyd?
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Har både Canal Digital og Viasat. Har Family-pakken til Canal Digital og Start-pakken til Viasat. Er veldig fornøyde vi:o)
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Canal Digital, familiepakken. Fornøyde med det :-)
Tommage♀♂ Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 CD, den største pakken, husker ikke hva den heter. Vi vurderer å byttet til RiksTV, det blir både billigere og vi får tv3.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Canal Digital og familie pakken. Veldig fornøyd, trenger ikke flere kanaler (har mer enn nok med familiepakken)
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 vi har canal digital.Har egentlig bare Norgespakken vi da,men akurat nå har vi familiepakken til låns,i 14 dager.For å tenke liksom..Men tror jeg har mest lyst på Viasat Gull,flere filmkanaler der da..Og billig er d vel nå om jeg har forstått d riktig? 199 kr pr.mnd? Hvor mye koster d sånn kortavgift,sånn man betaler 1 gang i året?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Vi har viasat den største pakken der, og canal digital norgespakken, ikke veldig fornøyd med den sistnevnte nå da vi ikke får inn noe signal. Har vært stad å kjøpt ny tuner osv i dag
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 Viasat har ikke mer filmkanaler enn canal digital.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #10 Skrevet 2. februar 2008 jo,har de ikke d da? Jeg har hatt både viasat gull og Familiepakken før,og d virker som om d er flere filmkanaler på gull.jeg har skrevet liste over de kanalene på familiepakken som sender film,og d er 8 stk.og ikke mange skikkelige kanaler..På gull pakken er d jo Tv 1000 da,og d er vel 3-4 kanaler som heter d.og skikkelige bra filmer de sender der.Vis d er en film som begynner f.eks kl 20`på 1èrn,og man ikke kan se den da,kan man se den klokka 21 på 2èrn osv..Kjekt.Og så er d Tv3 der..
mama84 Skrevet 3. februar 2008 #11 Skrevet 3. februar 2008 Har både viasat og kanal digital.. er fornøyd med begge, er forskjellige kanaler og klarer meg ikke uten både tv3 og tvnorge. Dermed ble det begge
*Kleopatra Skrevet 3. februar 2008 #12 Skrevet 3. februar 2008 Viasat gull. Er fornøyde ja, liker alle filmkanalene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå