Cathrine 85ogEmil Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 funnet vognen min....jippi...emmaljunga mondial duo combi... eg ville ha den i beige eller hvit...men kor praktiskt e d da.... men så var eg på reflex for å se igår..og da sa damen som jobbet der at d var SKINN i de to fargene...da var jo avgjørelsen enkel:)da blir det beige vogn på oss:) mye enkelt å holde reint og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå