mamma til lille lu:) Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Hei er d noen fra oslo som kunne vært interessert i ett treff? Jeg er 27 og bor på grunerløkka med 2 år gamle Lukas. Går skole til vanlig så d passer best på helg:)
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Hei! Vi blir gjerne med! Har en jente på 3:-)
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 jeg bor i bydel grunerløkka, er 23 og har en datter på 21 mnd.hadde vært koselig
winneboo Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Hei bor på Majorstua å har en datter på 2,5 år. Passer best i helg her også fordi jeg jobber hver dag.
Lille L Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Hei, jeg bor også på grunerløkka.. Har en liten jente på 15mnd.. Hadde vært gøy og møte flere singelmoms:P her på grunerløkka:D Passer når som helst for oss!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Hei, jeg bor også i området, og er kjempe klar til å bli kjent med noen i området.koslig med noen å gå på tur med, eller bare ta en kaffe.Er en så kalt moden mamma med ei datter på snart 8 mnd.Skal vi prøve å få til et treff?Passer egentlig når som helst for meg, men visst det blir kaffe besøk helst litt på ettermiddagen..
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 ja hvorfor ikke? Jeg tenkte at de fleste barn var eldre enn lille krokodille, men kroko passer jo utmerket til anonym over :-) Og alderen passer også Hvis det blir en dag det passer, blir vi også med!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Hei igjen, kan dere ikke foreslå tid og sted da?så kan vi vel møtes evnt for en kaffe eller trille tur? Er ute å triller hver da rundt 12-12.30, funnet ut at hun sover best i vogna på ettermiddagen, også deilig å få beveget seg litt... Håper vi kan få til et treff!!
Starchild Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 heihei..Jeg er også interessert... Bor på Ensjø...Har fri på ettermiddag og i helgene....Torsdagenr er vel eneste dag som ikke passer her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå