Gå til innhold

Oslo?

mamma til lille lu:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er d noen fra oslo som kunne vært interessert i ett treff? Jeg er 27 og bor på grunerløkka med 2 år gamle Lukas. Går skole til vanlig så d passer best på helg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bor i bydel grunerløkka, er 23 og har en datter på 21 mnd.hadde vært koselig

Skrevet

Hei bor på Majorstua å har en datter på 2,5 år. Passer best i helg her også fordi jeg jobber hver dag.

Skrevet

Hei, jeg bor også på grunerløkka.. Har en liten jente på 15mnd.. Hadde vært gøy og møte flere singelmoms:P her på grunerløkka:D Passer når som helst for oss!

Skrevet

Hei,

jeg bor også i området, og er kjempe klar til å bli kjent med noen i området.koslig med noen å gå på tur med, eller bare ta en kaffe.Er en så kalt moden mamma med ei datter på snart 8 mnd.Skal vi prøve å få til et treff?Passer egentlig når som helst for meg, men visst det blir kaffe besøk helst litt på ettermiddagen..

Skrevet

ja hvorfor ikke?

Jeg tenkte at de fleste barn var eldre enn lille krokodille, men kroko passer jo utmerket til anonym over :-)

Og alderen passer også ;)

Hvis det blir en dag det passer, blir vi også med!

Skrevet

Hei igjen,

kan dere ikke foreslå tid og sted da?så kan vi vel møtes evnt for en kaffe eller trille tur?

Er ute å triller hver da rundt 12-12.30, funnet ut at hun sover best i vogna på ettermiddagen, også deilig å få beveget seg litt...

Håper vi kan få til et treff!!

Skrevet

heihei..Jeg er også interessert... Bor på Ensjø...Har fri på ettermiddag og i helgene....Torsdagenr er vel eneste dag som ikke passer her

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...