gutt04 jente 06 Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 ...på tiårig jente, er det normalt?
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Det er kanskje litt tidlig, men neppe Unormalt..!? Noen kommer jo i puberteten tidligere enn andre..
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Hender de kommer tidlig i puberteten. Vet de som har fått mensen så tidlig.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Ja vil ikke si det er unormalt..Varierer jo naar man kommer i puberteten..
trønderbærta :) Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 heeeeeeeeeeeeeeelt normalt. var ca like gammel selv da jeg fikk det. var 11 da jeg fikk mensen, var 4-6 stk i klassen som hadde fått d da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå