Emblaa Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Vi er et samboerpar som skal reise til Thailand. Skal være borte fra 16. juni til 14. august. Har reist en del selv tidligere, men da uten barn. Vi lurer på å leie leilighet i Cha Am, Hua Hin eller på Ko Samui, men har foreløpig bare booka flybilletter. Vil gjerne ha et sted som har litt shopping og fornøyelser, sykehus i nærheta, bra strender, klart vann (far er i permisjon da, så mor skal dykke :-) Malariaområder er ikke aktuelt. Sønnen vår vil være 8 måneder da. 1) Hvor bør vi reise? 2) Hva koster det å leie en relativt sentral leilighet på disse stedene, bør vi leie før vi reiser, eller kun booke hotell den første uka, og så ordne leilighet der nede? Vi ønsker oss en liten toroms eller treroms med aircon. Har søkt en del på nettet, men ikke funnet noe rimelig og bra. Har du en link til meg, så blir jeg glad! Og kjenner du noen som leier ut noe, så blir jeg enda gladere! :-) 3) Budsjettet vårt er på 50 000 inkl billetter som kosta 18 000. Holder det? Tar også gjerne mot tips om hva vi bør se og oppleve!
samuraibeibi Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Hei! det er mange linker her: http://www.utenlandseiendom.no/leie_thailand.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå