mamma love Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 ..er det vanlig å ha sånn sittegreie for baby i baljen? Eller holder man bare nurket i hendene? ..mange spørsmål her men det er så myye man lurer på
ceso Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 i den baljen vi har er det allerede "avstøpning" og litt høyere der hvor hodet til babyen skal være. ellers holder jeg under armen
Cathrine 85ogEmil Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 man kan kjøpe sånne "holdere" som babyen kan ligge i...eg skal kjøpe sånn...så utrolig lurt ut... får kjøpt d m badebalje...eg så på noen igår...på barnas hus og på reflex har de..
Nætte;mortil2 Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Vi kjøpte en badebalje som vi satte i dusjen, en ganske stor en som han kunne ha lenge siden vi ikke hadde badekar da, og brukte ikke sånn holder nedi, bare armene.. Jeg syns det var best for da har man full kontroll, pluss at jeg kunne bevege han litt i vannet.. Bebiser syns det ofte er godt med litt vann over ørene, og han likte at det skvalpet litt over magen.. I bunn og grunn kommer det an på den som skal bruke det! Hva som er best!
Lillebror og stoerebror Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Mitt beste tips som jeg vet mange bruker når babyen kommer er å bade den lille i vasken den første tiden. Der er det god "arbeidshøyde" og enkelt å bade den lille. Etterhvert som den lille blir litt fastere i musklaturen og for stor for vasken er balja grei. Jeg har aldri hatt sånn sittegreie og heller aldri hatt behov for det. JEg vet at flere av venninnene mine som kjøpte sånn nesten ikke fikk brukt den. Vasken er genial, enten på badet eller rett og slett kjøkkenet. Lykke til, og håper du finner en metode som passer deg.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Heisann! Det finnes stativ til de badebaljene. Mange liker å bruke vasken, men jeg klarte ikke dette pga redd for bakterier.. hihi.. (regner no med de gjør vasken sikkelig reint.. he he.. men det holdt ikke for meg..) Jeg har brukt badebalje og stativ til min forje.. Og var veldig fornøyd.. No har vi pusset opp et dusjrom så da blir det enklere å tømme ut vannet også.. Men man kan kjøpe slange og feste på.. Jeg holdt barnet, syns det var best.. ofte med en liten hånduk på handen, så det ikke ble så glatt.. hud mot hud..såpe.. da kan det bli glatt.. Men du kan bade barnet på sykehuset.. så hjelper de deg med hvordan du skal holde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå