Gå til innhold

Hvor kjøper dere stellebord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å tenker utstyr for tiden og vil ha stellebord i tre, gjerne med skuffer ol. Hvor har du kjøpt din? pris? Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi kjøpte vår på babyshop på tilbud vel og merke til 1500 kroner... er veldig fornøyd altså :)

Skrevet

Jeg har stellekommode i tre fra Ikea. Ble innkjøpt til førstemann for tre år siden. Så jeg vet den holder i hvert fall ett barn :-) Har brukt den som kommode i mellomtiden, nå blir den gjort om til stellekommode igjen. Jeg vet de har den ennå, Leksvik, heter den.

Skrevet

vi kjøpte vårt på brio. er av merket cam tror jeg.. det er med balje og 4 skuffer... baljen brukte vi i to uker kanskje.. helt håpløs syns jeg da.. mens stellebordet ellers er helt supert.. vi kjøpte det for to år siden da..var på salg til 1600 mener jeg... men koster vel egentlig 2200 eller noe. det vi har er hvitt.. men man kan få det i sånn mørk tre farge også

Skrevet

Vi har kjøpt en vanlig kommode som vi skal ha en slik stellepute oppå. Kjempefin, synes jeg da! Den heter Buffer og koster 1274 kr. på Skeidar.

Skrevet

Jeg har kjøpt stellekommode på Barnas hus.

Den er brun med tre skuffer.

Troll het den, tror jeg:)

Veldig fin og kan brukes vanlig senere.

Den kostet 2400 .

Skrevet

det var smart! Vanlig kommode med skuffer ja som man kan bruke til stellebord:) LUUURT! Tikketakk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...