mamma love Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Jeg tok en sommerfugl tatovering litt over halebenet/ rompesprekken for mange år siden og flere har kommentert at det ikke var så lur plassering..med tanke på epidural. At legene ikke vil foreta det pga den..noen som vet?
Krusemynthe Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Tror ikke det har så mye å si. Tror de setter den høyere enn som så...
Cathrine 85ogEmil Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 tror d skal gå an å ta den selvom du har tatovering der...har d jeg og så håper på at d skal gå greit...tror bare d e enkelte som skal overdrive å skremme med å si at du ikke får den når du har tattis der...
monilu- Har født Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Fant denne artikkkelen på babyverde, tror den er ganske oppklarende. http://www.babyverden.no/templates/Article____4988.aspx
Nætte;mortil2 Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Har en stor og bred tatovering over korsryggen, men da de satte epidural på meg sa den første jordmora at "nei hjelp hun kan da ikke få det hun som har tatovering!", mens jordmor nr to som var betydelig yngre bare så på henne og sa" største våset jeg har hørt..." .. Epiduralen ble satt 10 cm over tattisn, og den er ganske stor da.. Intet problem for meg iallefall! Tror det skiller seg litt hva slags epidural man skal få, men likevel.. De klarer som regel å sette den uten problemer!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Ingen problem... Kommer jo seff ann på legen som skal sette den da men jeg har en gaanske stor en i korsryggen som er ganske gjenndekket egentlig jordmora jeg hadde var litt usikker på om jeg kunne få men hun skulle høre med legen, og når legen kom sa han ingen problem og fant en plass der det ikke var tatovert og satte epidural...
joplaya Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Min og er stor, men er selv spl, og vet at epiduralen ikke settes i korsryggen, men mye høyere..er mye skremselspropaganda det der..må ikke ha tattis lissom..da kan du ikke få epidural..tull!
SuperMoM <3 Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Hmmm... Det er visst en myte,men som veldig mange leger fortsatt tror på:s Da de satte på meg så sa de til meg at det var bra tatoveringen min var så høyt oppe,viss ikke hadde jeg ikke fått.. (den var så langt oppe som mellom skulderbladene og dette var i Ålesund) Det er jo bare å høre på sykehuset om hva slags "regler" de har om tatovering og epidural..
NormaJean Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Vel, jeg kan kun svare for Rikshospitalet, spurte en av anestesilegene på avdelingen min og han sa at han ALDRI hadde hørt om at det skulle være ett problem!!! jeg har en tattoo på korsryggen og jeg skal jaggu ha epidural;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå