Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Er det å ikke bli bakrus, når man tidligere har vært blandt de sykeste dagen derpå, et tegn på noe? Jeg har en veninne,uten barn som pleier å drikke hver helg. Og hun har alltid vært sykere enn meg dagen etter at vi har vært ute sammen. Men nå de siste gangene, har hun ikke vært syk i det hele tatt. Helt fin,neste dag. Og da har hun drukket ca 2 flasker vin og vært mer eller mindre stupfull som hun pleier. Jeg skjønner det ikke..Driver hun med narkotika eller kan det være en logisk forklaring
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 det kan forandre seg. før ble jeg mer fyllesyk enn det jeg blir nå. moen min blir ikke fyllesyk lenger (og hun er periode-alkoholiker....) i det hele tatt (dessverre). trenger ikke gå på dop for å ikke bli fyllesyk nei! rareste jeg har hørt som forklaring...
danieI Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 kanskje hun har tatt syrtec...zyrtek ...zyrtec det hjelper også hjelper det å bøtte vann før man legger seg
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 hadde hun brukt dop hadde hun i alle fall blitt dårlig. zyrtec er en mulighet eller at hun rett og slett ikke blir fyllesyk lenger. kanskje begynt å drikke alkohol som hun ikke blir fyllesyk av ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå