Gå til innhold

Han våkner 10 ganger hver natt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gjøre??? Er helt utslitt.. Han er 7 mnd spiser godt om dagen, både grøt og middag. Legger seg fint om kvelden, men våkner nesten hver time etter han har lagt seg. Han får ikke lenger melk om natta da jeg har prøvd dette og han bare drikker to slurker. Så han er ikke sulten...

Noen tips????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:09

Jeg kjenner meg sånn igjen i dette.....

Da min sønn som nå er 15 måneder var i denne alderen var han også veldi urolig på nettene og det var så rart at han var jo så fin på dagen.

Vi gikk til lege flere ganger fordi dette var utrolig slitsomt. Sønnen vår er allergiker så vi trodde hele tiden at det var dette som var problemet.

Men etter mye frem og tilbake fant legen ut at han hadde vann i mellomøret. Dette gjorde at han var såpass urolig på nettene fordi det gir ubehag når han ligger flatt.

Han skal nå neste uke få lagt inn dren fordi han sliter med hyppige ørebetennelser.Akuratt nå går han på pensillin og sover kjempe bra på nettene.

Det er ikke sikkert at det er slik i ditt tilfelle men det kan alikevel være greit å sjekke opp.

Jeg vet ihvertfall utrolig godt hvordan du har det. Urolig slitsomt.

ønsker deg ihvertfall lykke til.Håper du finner ut av det:0)

Klem fra

Skrevet

Ligger barnet på eget rom?? Hvis ikke så kan det være et tips. For oss er det en helt annen verden!!!

Skrevet

Gutten vår på snart 8 måneder våkner også 10 - 20 ganger hver natt... Han ligger på eget rom, er god og mett, passe temperatur i rommet osv. Trenger også tips!

Skrevet

hva gjør du når han våkner?? min er også sånn..jeg gir han pupp slik at han sovner igjen.. han er 4 mnd

Skrevet

Gutten vår får smokken, men et par-tre ganger i løpet av natta hjelper ikke det, så da prøver jeg først å gi vann på flaske, men hvis han ikke roer seg av det heller, så må jeg fram med puppen...

Skrevet

Heisann!

Vi er mange som har/har hatt det sånn som dere.

Hos oss funket det med fotsoneterapi. Hvis du går inn på søvndebatten kan du jo lese litt der.

Lykke til :-))

Skrevet

våkner mange ganger om natta her også.. slitsomt i lengden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...