Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 .... noen erfaringer? Eller kan det være at jeg har fått mensen tilbake....???? 2 mnd siden fødsel i dag.... men har jo ikke "mensen-vondt"!
Bruble Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Jeg bruker Conludag, og er veldig fornøyd med den. Har mensen som vanlig, men aldri noe vondt i forbindelse med den.
mamma til s@lma Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har brukt Conludag både før jeg ble gravid og etter fødselen, har alltid vært veldig fornøyd. Det står i pakningsvedlegget at man kan få små blødninger utenom menstruasjon, men jeg har aldri opplevd det. Bare gode erfaringer med conludag.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Brukte conludag minipiller tidligere, hadde konstant blødning.
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Jeg brukte Conludag i 3 år før jeg begynte å planlegge barn, og jeg hadde ofte småblødninger i mellom mensen. Syklusen var stabil ellers, men fikk plutselig voldsomme blødninger innimellom. Når jeg da sluttet med de, sa gyn at ofte kunne gi litt blødningsforstyrrelser. Typisk å si det etterpå liksom..... Så jeg skal i hvertfall ikke bruke de pillene igjen!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 hadde aldri blødninger da jeg gikk på dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå