Gå til innhold

Er det noen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

..som savner en kanin? Vi fant en søt liten kanin i hagen vår i dag da vi skulle på butikken. Har nå gått dør-til-dør aksjon i halvannen time men ingen som savner den!! Bor i Drammen i nærheten av Konnerudgt.. Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er noen som har kaniner som går fritt og som kommer seg hjem selv. så om dere har et kaninbond eller et kattebond (ikke sån som bare går rundt halsen men rundt magen også) så kan dere ta på¨han det og se om han viser dere veien til hans hjem.

hvis ikke ville jeg satt opp en lapp på de nermeste matbutikken. og dukker det ingen opp så har du fått deg en kanin..hehe

Skrevet

Har den vinterpels? I så fall kan det hende det er en kanin som går ute hele året.

En gammel bekjent hadde en utekanin, som utforsket området utenfor den store hagen.

Naboer kom stadig vekk tilbake med den "bortkomne" kaninen som hele tiden "var på rømmen".

Skrevet

Joda, tengte på det... men bor rett ved en ganske traffikert vei og tanke på å komme hjem fra butikken med kaninen påkjørt utenfor huset, fristet ikke så veldig. Har banket på hos de fleste naboer og ringt politiet for å høre om den er savnet.. men ingen som savner den enda... Har satt den på badet nå og fått naboen toø å kjøpe litt kanin-fòr for meg.. så får den bo der til over helgen. Da kan jeg sette opp lapper på div. butikker da.

Skrevet

Vi har kanin. Er kanina vant til å vere ute om vinteren, så har den utepels(vinterpels).

Det at du setter den på badet, KAN TA LIVET AV DEN DÅ! Det er for varmt på badet, for ei kanin som er vant til å vere ute. Den får heteslag.

Det er bedre i yttergang, eller helst utebod.

Ikkje for å skremme, men du kan finne ei død kanin på badet...

Skrevet

Oi da.. Uff... har ikke noe gang å ha den i.. får skru av varmen da.. i hvertfall

Ingen som har et bur å lånebort da????

Skrevet

har du ein veranda/altan? ..og ei stor pappeske med høy i? spør på ein matbutikk, der har dei høy også. det kan vere nok til nettene. Den bør helst vere ute.... men å skru av varmen er bedre enn ingenting:) Kontakt dyrebeskyttelsen, kanskje dei kan låne deg eit bur? Eller ta kanina i forvaring?

Skrevet

Ha!!! Det var lurt!!! Uff, blir nesten litt stressa her jeg... stakar. Den savner nok matmor, eller matfar tipper jeg....

Takk for hjelpen i hvertfall!!

Skrevet

Heilt i orden:) håpar det ordnar seg:)

Skrevet

Da er "Ludde" Vel instalert på badet. Vasmen er skrudd av og fòret er i koppen... han har et håndklè å sove på og en liten vannskål.. Noe mer som jeg har glemt? Skal jeg gi han friske grønsaker i tillegg til tørrfòr fra butikken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...