Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære har vært sammen i et par år og skal gifte oss til sommeren, det er ihvertfall den egentlige planen. MEN jeg syns ikke vi har det spesielt bra om dagen og vi klarer jo ikke snakke sammen!

 

Det har vært et problem hele tiden at vi kommuniserer så dårlig:(

Jeg elsker han og vil at vi skal være sammen for alltid i bunn og grunn, men sånn som det er nå kan jeg ikke gifte meg med han enda. Syns ikke det er riktig å gifte seg og bare tro at alt ordner seg pga det. Da holder det jo aldri!

 

Sa til han i stad at hvis det er meningen at det oss to, så gjør det vel ingenting om vi venter litt? Da har vi vel ikke dårlig tid?

Æsj. Saken er at det føles som om vi er milevis fra hverandre og har mistet en masse nærhet, sex er ikke tilstedeværende og jeg er ikke skikkelig trygg på han...

 

Frustrert! Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Avlys og vent heller. Skilsmissestatestikken er høy nok.

Vi skulle giftet oss i fjor sommer, men av diverse grunner valgte vi å avlyse og sette giftemålet litt på vent. Ikke noe galt med det =))

 

Det som er viktig er jo at det føles rett :-)

Skrevet

Ville heller ha ventet litt :)

 

Kanskje gått til rådgiver, for å få gode tips til å piffe opp forholdet? Eller ta dere en romantisk ferie bare dere 2?

Skrevet

synes det irismor skriver høres vettugt ut :)

Skrevet

Vent, og vær sikker før dere tar skrittet videre. Ikke noe som er verre enn å gifte seg (eller få et barn til, som mange gjør) for å prøve å redde stumpene. Dere kommer dere sikkert gjennom dette, og når tiden er inne, så gifter dere dere. Da vil dere stå stødigere i ekteskapet og.

 

 

Skrevet

Ja, det mener jeg også. Men av en eller annen grunn var han alt annet enn enig i det! Hvorfor vet jeg ikke. Han ble bare kjempelei seg og sa at han ville vi skulle gifte oss som planlagt... Puh. Føler at vi snakker forbi hverandre og ikke forstår hverandre i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...