Chaiemae Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har betalt ganske mye for mye i strøm da jeg har vært litt sløv med å lese av måleren. Har nå karret meg til å registrere riktig forbruk. Får jeg penger eller for jeg "gratis" strøm en periode?
2 prinser i huset Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 ei hei. Man får ikke penger igjen, men beløpet du har betalt for mye blir trekt fra på neste regning.
snart mor til 3 Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 det er vel avhengig av selskap og om du fortsatt er kunde der.. hvis du leste av i forbinnelse med oppsigelse av strømmen vil du ivhertfall få tilbakebetalt...fått det en gang før jeg ihvertfall når jeg flyttet sammens med mannen min...
dollylille Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 der fikk jeg en gladmelding i posten om at jeg fikk tilbakebetalt litt penger som jeg hadde betalt for mye. :-)
Chaiemae Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2008 Håper jeg også får. Det var ingen jeg kunne spørre før mandag så jeg har sendt melding om at jeg ønsker penger. Håper det går i orden. Det er såpass mye at det vil være rart om jeg ikke får det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå