Carburetti Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Pleier dere å ha barnebursdag i helga eller på ettermiddagen? Tenker jo at mange er trøtte på ettermiddagene i uka, men i helgene er jo mange bortreist, kanskje?
Gifteklar:0)) Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 I helgene drar jo veldig mange på hytta da, er i vertfall min erfaring, så vi bruker ha det i hverdagene.
temi & keli Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Jeg føler litt på at så lenge unga er i bhg-alder, så er helgene best egnet, mens når de begynner på skolen, så er kveldene mer praktisk? Min erfaring er i alle fall at de minste ikke orker bursdag i tillegg til hverdagens høye tempo..
Skravlemamman Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Helga, ukene er hektiske nok som de er:-)
knipling Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 I uken så klart. Irriterer meg over alle som tar bursdag i helgen, ødelegger hele helger bare for en bursdag på to timer.
ape Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Syns helg er fint når de er i barnehagealder. Tror barna kan være slitne etter en dag i barnehagen. Vi og de andre i barnehagen har i allefall alltid bursdagsfeiring i helger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå