steinbukkjente '85:) Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Er ca en uke til ikm, og idag har jeg hvert kvalm fra jeg våkna, måtte legge meg igjen.. men er bra nå.. Kan dette vere symptomer på graviditet? Eller er det alt for tidlig å merke noe? Er lov å håpe:)
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 jeg var forferdelig kvalm om kveldene i romjula,så fann jeg ut dagen fr ikm at jeg var gravid,å da ble jeg gravid 25 des,så jeg fikk kvalmen med en gang det hadde skjedd...skjønner enno ikke at det går an,men tydeligvis:)
*Mo9cA* Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Er vel kanskje litt tidlig å merke det så tidlig, men jeg skal krysse fingrene for deg jeg:-)) Klem fra
*tornerose* Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Jeg er også kvalm/ uggen og det er 1 uke til IKM!!!! Husker jeg var kvalm ved mine forrige svangerskap og det var før IKM.... Håper dette er graviditetssymptomer... jeg har ikke morgenkvalme, men kommer og går liksom.... Da har vel vi IKM på likt nesten... jeg har 10 februar :-D Når har du tenkt å teste??? :-D
steinbukkjente '85:) Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2008 ja, jeg har vert kvalm/ uggen i hele dag.. men jeg verker i hele kroppen, så jeg tror nok jeg blir syk. Men d hadde vert veldig gøy viss den satt nå, er i vår 7 pp... Jeg har rundt neste helg jeg og, men kan ikke vite helt sikkert, er litt opp og ned.. så vist mensen ikke er kommet til over neste helg skal jeg teste. Når skal du teste da? Spennendes:) Lykke til:)
*tornerose* Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Ufffff i dag tidelig var jeg skikkelig morgenkvalmen................. så kanskje jeg begynner å bli syk jeg også???... har jo hatt omgangssyke i huset her.... Jeg tester sikkert på IKM-dagen, kanskje før (hvis jeg sprekker... hehe).... Masse lykke til, til deg oxå!!!!! La oss håpe vi ikke er syk, men at det er en liten spire inni oss :-D KLEM fra
Venter på 3_de spire Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Henger meg på her jeg også... Er kvalm på tredje dagen nå. Startet fredag etter lunch og har kommet og gått siden. Har venta på spysjuka siden det er mange rundt her som har hatt det, men den har ikke gjort sitt inntog enda... Har blitt spådd av flere at jeg var gravid eller ble det i februar, så nå er håpet stort!! Uff!! (ble også spådd at det kom til å bli ei jente og at jeg kom til å være mye kvalm....) Var ikke kvalm da jeg var gravid med gutta!! Prøver å ikke bygge opp for mye håp før IKM, men det skjærer seg hver mnd. Har IKM 9.2 forresten.
nina celine Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Jeg henger meg også på. Har følt meg litt uvel innimellom, og veldig kvalm i ettermiddag og i kveld. Hadde menstrasjonen 10/1.,og ikm 7-10 februar. Håper atset klaffer for oss alle nå.
steinbukkjente '85:) Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2008 Er lov å håpe at denne ubehagen kan vere begynnelsen på en liten spire:) men for min del tror jeg det bare var noe forbigående... i dag kjenner jeg ingenting!!! Krysser fingrene for alle dere som er kvalme og ugne i magen.. hehe:) Kjekt med et forum der en kan snakke med noen om dette, er jo bare sambo som vet d.. godt å ha så mange andre i samme situasjon:) Stå på jenter...
*tornerose* Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 Hei steinbukk jente :-) Ikke gi opp håpet enda, trodde det samme som deg at kvalmen var forbigående og den hadde forsvunnet, men i går kveld kom den snikende igjen. Måtte legge meg med en bøtte ved siden av :-) Trodde kanskje det var omgangssyken, men kvalmen varte ei lita stund også forsvant den igjen..... Ikke ofte en er glad for å være kvalm.... hihi :-)
steinbukkjente '85:) Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. februar 2008 jaja, da var spenningen over for min del! Tanta kom på besøk i dag, tidlegere enn forventet!! menmen, går mot en ganske normal syklus dette da, er nede i bare 31 dager denne mnd.. positivt d da:) Varierer mellom 31 og 40 dager! Håper på kortere sykluser fra nå av:) Men i allefal, lykke til til dere andre.. Får satse på at det kanskje er min tur neste mnd. Klem fra
Harmoni Skrevet 5. februar 2008 #12 Skrevet 5. februar 2008 Jeg fikk positiv test i dag, har vært kvalm i nesten en uke før IKM. Det er fullt mulig å være kvalm veldig tidlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå