Gå til innhold

Flere med babyer som er skikkelige mammadalter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi på 7 mnd er i hvert fall det...til frustrasjon for både meg og pappan! Hun synes pappan er topp og at han er den morsomste i verden, MEN når det kommer til kosing, legging, gi smokk etter hun er sovnet o.l er det KUN mamma som gjelder...blir hysterisk når han prøver!

Flere som har det sånn? og som evt har fått ordning på det og har gode tips??

Regner med det har blitt sånn fordi hun er vant til at det er jeg som har lagt henne stort sett hele tiden...og sånn har det liksom bare blitt siden jeg har ammet henne før hun legger seg, og dermed naturlig at jeg bare bærer henne inn på rommet og legger henne...har prøvd at pappan går inn med henne de siste ukene, men hun godtar det absolutt ikke! men så fort jeg kommer inn og gir henne smokken sovner hun...!

Merker at dette er veldig sårt for pappan, samtidig som jeg godt kunne tenke meg å overlate legging og sånt til han og "ta meg fri" innimellom...

Håper det er noen med gode råd!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det ikke slik, hun er bare snart 5 mnd, men er redd det kan bli slik.. siden jeg er mest med henne..jeg som steller og legger henne osv...

Skrevet

har det faktisk også slik, ennda er min gutt bare 11 uker=/ skulle ikke tro at det var mulig og bli det så tidlig men...

sambo blir frustrert på kveldene når han prøver å være "snill" med meg og tar med seg pjokken og går å legger seg sammen med ham for natta, går max 10 minutter så er det full vræling og sambo sitter der å skjønner ikke hva han gjør galt...

Skrevet

Min baby er også skikkelig mammadalt... er snart 3 mnd og spesielt om kvelden er det bare mamma som gjelder...

Skrevet

Så godt å høre at det ikke er bare jenta mi som er sånn! er spesielt om kvelden her også! merkelige greier... vil jo så gjerne at hun skal ha samme forhold til pappan sin!

Skrevet

Gutten min på 9 mnd er også veeeeeeldig mammadalt!

Han leker m pappa og går tur,mating og bading går også greit.

Men nar han skal legge seg,om han har vondt eller er urolig om natta er det bare mamma som gjelder!

Og han er veldig urolig om natta for tiden så det er kjempe slitsomt!Og pappa er lei seg har også...

Desverre har jeg ingen gode råd,håper jag også får noen...

Skrevet

Min gutt er også sånn. Er stort sett bare jeg som får lagt han og roet han om natten om han våkner. Men er sånn sjenerelt på dagtid også,vil helst være hos meg. Om han sitter med pappaen eller noen andre begynner han og sutre så fort han ser meg... hehe Men blir vel fort slik da vi kanskje ikke slipper andre til så mye til å begynne med? Er jo også vi som går hjemme med de så:)

Skrevet

Min også er sånn men en gang han merker at eg ikke er tilstede hyler han til eg kommer tilbake. men han er bare 7 uker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...