Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Tenkte kanskje å kjøpe en vanlig veske denne gangen. Fungerer det like bra? Noen som har noen tips om kule og praktiske vesker til det?
FuriLaks Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Hehe, ja det har bare blitt sånn... En tøyveske fra H&M! Passer perfekt på vogna:)
~sjiraff~ Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Jeg fikk en svær veske av sambo til jul som skal etter planen brukes som stelleveske. Synes de fleste stellevesker er så kjipe, så skal prøve en vanlig veske denne gangen. Fikk en som hadde så lang rem at den kan henges på vogna. Kjøpt på Acceccorize.
JKM* Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Jeg bruker en vanlig veske, en ganske stor en da. har bleier og kluter i en brødpose=) Funker helt fint!! På småturer trenger vi ikke så mye. Når vi er ute på lengre reiser som krever litt mer utstyr bruker jeg å ta med stelleveska.
Drangelina Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Jepp. Syns stellevesken blir litt for stor, stort sett. Man fyller dem jo opp med allslags. Innimellom graver man frem en body fra bunnen som er blitt to størrelser for liten... Har nettop kjøpt en liten veske på salg som stellematten akkurat går opp i. Får plass til to bleier, våtservietter og ett skift.
hit og dit Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 I sommer og tidlig på hausten hadde eg ikkje veske i det heile tatt. To bleier og eit skift låg under madrassa i enden på vogna. No når ho er litt større, og krever meir utstyr, så har me kjøpt ei stor veske av tøy som eg sydde snorer på, så den kunne henge på vogna. Til sporstvogna har me oppgradert til stelleveske. Eg syntes den første veska fungerte betre, for den hadde meir rom.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Bruker bare store håndvesker jeg. Helst med mange rom i. Så har jeg plass til et par bleier, et lite håndkle, våtservietter og annet de små trenger. Pluss nøkler, mobiltelefon, pengboka og diverse. :-) Har stelleveske, men hva skal man med det? De er jo alt annet enn fine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå