Gjest Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 sukk, nå fikk eg fristkt blod...er det mulig..! dette e 5 gangen;.(
babysjuk82 Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 I samme båt vi da.1gangen t meg da.er 4-5 uka på vei.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 uff ikkje kjekt , hvor mye blør du? har du fått ul? jeg venter på tlf fra legen min på sykehuset..
babysjuk82 Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Ik så mye enda.kom litt mens eg ha sex. Har ik ringt,for har ingen b.vakt,og må reise langt for og kom til ul.
flypapir Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Det var trist å høre, men du må ikke gi opp håpet enda!! Har fulgt med deg, og håper virkelig at spira di klamrer seg fast... Lykke til, håper du får komme inn til ul i løpet av kvelden!!
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 sykehuset skal ringe meg opp, må også reise langt. så blir ikke ul for på mandag evt. men blør ikke mer, det var bare den ene gangen på papiret og det rant litt ned i do..det var egentlig det. ikke smerter heller. sist gang blødde jeg myyyyyye og hadde harde smerter så måtte ta to paracetter som jeg ikke følte hjalp husker jeg..grrr hater dette. hvordan går det med deg babysjuk??? det er mange som får litt små blødning under samleie.., vi e så sjøre der nede nå at du kan ha laget rift eller sprengt et blodkar eller noe...:-) vi for krysse fingrene:-)
kattungen Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Uff da, så utrolig trist:( Men det er jo fortsatt håp selv om du sikkert er ganske pesimistisk med dine erfaringer. Jeg har en venninne som hadde styrtblødninger i 8 uker og det gikk bra. Så man vet jo aldri. Nei, kom deg til legevakta og få sjekket det. Stakkars deg, jeg føler så med deg og synes dette er skikkelig urettferdig. Samler alle klemmer som finnes og gir de til deg.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 bor ikke i byen, på en liten øy og må ta båt som har sluttet å gå..hehe må le litt og nå.. ja har ikke mistet helt håp enda, :-)
babysjuk82 Skrevet 2. februar 2008 #10 Skrevet 2. februar 2008 Sett no her.har ena smerta.ligne på kynnere.føles stramt hele vejen rundt t rygg.redd nå ja.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #11 Skrevet 2. februar 2008 det er jo ikje kjekt, blødninger fortsatt? hvis du må ta noe så ta paracett ikke ibux. ville snakt med legevakten? tenker på deg, hvor langt var du? er dette din første?
babysjuk82 Skrevet 2. februar 2008 #13 Skrevet 2. februar 2008 5-6 uker.har ik komt noe mere blo.men panikk hver gang d renne noe.min 4 d her.ska kreve ul time når ska t legen på mand.og håpe eg får timen fort.vil sjekke om alt e ok,og bli beroliget ang dn betenlsn eg ha i livmora i nov. Kan eg ta pinex da?
kattungen Skrevet 2. februar 2008 #15 Skrevet 2. februar 2008 Så dumt at du ikke får sjekket deg med engang, kjedelig å vente helt til mandag. Bra du forsatt har håp, med håp er det liv, er det ikke? Jeg krysser meg selv og alt som kan krysses, samler alle varme tanker som er mulig å oppdrive, og håper at dette går bra!!! Et godt tegn er at det har gitt seg:) Stor klem
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #16 Skrevet 2. februar 2008 pinex er jeg ikke sikker på..ibux gjør at livmoren din slapper av..,
Bergen1971 Skrevet 2. februar 2008 #17 Skrevet 2. februar 2008 har hørt at ibux ikke er så bra når en er gravid ... det anbefales at en tar paracet.
Nordlyspar♥ Skrevet 2. februar 2008 #18 Skrevet 2. februar 2008 JM her sier at man kun skal ta paracet, da det er kun denne de har nok forskningsresulater på... Ønsker deg lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå