Gå til innhold

Hun er blitt så stille....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har hun vært så stille i en uke. Helt rart. Jeg har ikke hatt det sånn med mine tre første i det hele tatt. Jordmor sa på mandag at jeg skulle få kontakt minst tre ganger om dagen. Det gjør jeg når jeg legger meg ned og kjemper for og få kontakt. Men utover det er det helt tyst der inne. Hodet er festet og hun sitter godt plasert nede i bekkenet.

Men de sier at svangerskap nr fire kan være veldig annerledes enn de tre første så det er vel bare sånn det skal være det da.

Har termin 110408 så jeg har jo ca 9 uker igjen til termin. Men jeg tror ikke jeg kommer til og gå så lenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer nok til å gå helt fint skal du se ;)

Så lenge du får kontakt når du prøver og at du får det hver dag, så ville jeg ikke bekymret meg for mye var jeg deg. Hun er festet som du sier og har dermed mindre muligheter til å bevege seg enn tidligere :)

Slapp av og nyt den siste tiden,

Stor klem fra meg ;)

Skrevet

Det samme syntes jeg for en uke siden ca. Jeg ringte jordmor, som ba meg komme å ta en sjekk siden jeg var urolig. Når jeg var der ble jeg henvist rett videre til Riksen, hvor jeg fikk sånn overvåking med bånd og ultralyd.

Alt var i orden, men som den super hyggelige legen på Riksen sa: Man skal reagere når noe ikke er normalt, og bedre å sjekke en gang for mye enn en for lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...