Gå til innhold

Er det noen spådamer eller klarsynte som kan se noe om meg ?


*** Jeg er kuul ***

Anbefalte innlegg

Har et noe anstrengt forhold til min arbeidgiver for tiden og har igrunn hatt det lenge. Er de noen som kan si noe om det er en løsning i vente snart ? Evt. når ?

Hva med evt. annen jobb.

 

Det hadde vært fin om noen kunne si noe om dette da jeg trenger sårt en oppmuntring akkurat nå.

 

Født: 04.10.68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo

Uff ja, det er ikkje noko særlig.Eg merker stemningen med ein gang eg går inn på deg no, og den er ikkje mykje god,liten trivsel hos deg no ja!!Eg føler absolutt for å sei at du bør finne deg ny jobb, det ser ikkje ut som at den jobben du har no,blir noko god å vera i, det virker som at den arbeidsgiveren din ikkje ønsker å sjå løysinger på problemet heller,akkurat som at arbeidsgiveren ynder litt å lage livet surt for deg og?? Er litt sånn kverulant slik eg ser det.Eg kjenner på det at du no framover vil følge godt med på jobb annonser, og at det blir ny jobb på deg. Men at det blir etter ferien du starter i den.Men det er jo oppsigelsestid, så det kan nok stemme og då.Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar.

 

Det du skriver kan nok være tilfelle, for det er omtrent slik jeg føler at det er. Det er liksom ikke noen vilje til å få til noe.

 

Takker så mye for konstruktiv tilbakemelding.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...